OUR STORES

VISIT OUR NEW
STORE IN NEW YORK

294 Bay Meadows Ave.
Bay Shore, NY 11706

NAJČEŠĆA PITANJA

Kako obaviti kupovinu?

Kupovina iz naše online trgovine je jednostavna i brza. Nakon što se odlučite za proizvod, potrebno je da ga dodate u korpu, a zatim krenite na plaćanje gdje ćete unijeti vaše podatke za dostavu i potvrditi kupovinu.

Da li je potrebna prijava ili registracija korisnika da bi se obavila kupovina?

Ne. Kupovinu možete obaviti bez prijavljivanja ili registracije na sajtu.

Kako se vrši plaćanje?
Plaćanje se vrši pouzećem, odnosno prilikom preuzimanja paketa. Plaćanje se može obaviti i putem sistema sistema za online plaćanje MONRI, koji je implementiran na našem sajtu, odnosno kreditnim karticama.
Koliko brzo šaljete paket?
Od trenutka kad obavite kupovinu, paket se predaje kuriru u roku od jednog radnog dana a dostavu na Vašu adresu možete očekivati najkasnije pet dana nakon slanja robe.
Ko vrši dostavu paketa?
Paket se dostavlja putem kurirske službe. Zadržavamo pravo izmjene ugovornog partnera za isporuku pošiljaka.
Mogu li se proizvodi preuzeti lično?

Ne postoji mogućnost ličnog preuzimanja proizvoda s obzirom da je ovo online trgovina i da nemamo
fizičku poslovnicu. Kupovina je moguća jedino putem onlajn veb-šopa.

Sigurnost podataka

Kupovina na našoj stranici je izuzetno sigurna. Koristimo najnaprednije načine šifrovanja, te druge
sigurnosne protokole kako bi podaci naših kupaca bili 100% sigurni.

Vaši podaci su zaštićeni i nećemo ih dijeliti sa trećim licima. Vaše lične podatke ćemo koristiti isključivo
za potrebe provedene narudžbe, kao i za slanje određenih informativnih materijala.

Naručio sam proizvod ali još nije dostavljen, koga da kontaktiram?

U slučaju da je prošlo predviđeno vrijeme za dostavu a vi paket još niste dobili, pošaljite nam upit na imejl adresu korisničke podrške koja se nalazi u donjem dijelu veb-stranice.

Informacije o nama

KONTAKTIRAJTE NAS ZA BILO KOJA PITANJA